Доставка та оплата
Доставка
ВАЖЛИВО!!! Ми за надійну та безпечну доставку Ваших замовлень. А це значить, що всі товари уважно оглядаються, в разі необхідності доупаковуються і тільки після цього передаються кур'єру або перевізнику. Наш магазин довіряє відправлення замовлень логістичний компанії Нова Пошта.
Безкоштовно при сумі замовлення більше 3000 грн.
Доставка кур'єром по м. Київ
- при сумі більше 3000 грн - безкоштовно;
- при сумі менше 3000 грн - 250 грн.
Оплата
Шановні клієнти, ми приймаємо оплату за допомогою сервісу Приват24:
- готівкову;
- і безготівкову форми оплати.
Готівкова оплата здійснюється тільки в гривні при доставці товару кур'єром покупцеві, при попередній предоплаті у розмірі 250 грн.
Безготівкова оплата відбувається шляхом банківського переказу або поповнення готівковими коштами в будь-якому банку за вказаними нашими менеджерами реквізитами.
Повернення товару
Повернення товару в Україні регулюється законом «Про захист прав споживачів». Стаття 9 «Права споживача при придбанні товару належної якості» говорить про те, що:
-
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошено продавцем.
Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
- Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
- При розірванні договору купівлі-продаж у розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.
Кошти повертаються виключно тим самим методом, яким була зроблена оплата.
Повернення товару належної якості здійснюється за рахунок Покупця.
УВАГА!!! Повернення товару належної якості, придбаний під замовлення, тобто з попередньою оплатою та очікуванням його надходження в Україну, не здійснюється.
Повернення товару неналежної якості
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей, а також той, що має недоліки, які виникли через неправильне зберігання або виробничий брак.
Повернення товару неналежної якості здійснюється за рахунок Продавця.